Pristatome tik užsakymus, kurių suma viršija 3 000 €. Nemokamai suteikiame VYLTE.LT interjero dizaino konsultaciją.
Pristatymas & grąžinimas
PRISTATYMO POLITIKA
1. Bendros nuostatos
1.1. Prekių pristatymas vykdomas Lietuvoje per kurjerį arba kitais būdais. Dėl pristatymo į Kuršių Neriją prašome susisiekti el. paštu klientai@modernusbaldai.lt, nes gali būti taikomi papildomi mokesčiai ir sąlygos.
1.2. Norėdami sužinoti siuntimo į kitas šalis kainas, prašome susisiekti su mūsų Klientų Aptarnavimo skyriumi klientai@modernusbaldai.lt.
1.3. Galimi prekių pristatymo būdai ir sąlygos bus parodyti, kai Pirkėjas suformuos prekių krepšelį ir nurodys pristatymo adresą.
1.4. Tiksli pristatymo kaina priklauso nuo užsakymo vertės, pristatymo vietos ir pasirinkto būdo. Pristatymo kaina bus pateikta krepšelyje prieš atliekant mokėjimą. Tam tikrais atvejais, jei užsakymo suma viršija nustatytą ribą, pristatymas gali būti nemokamas.
1.5. Pristatymo terminas priklauso nuo užsakytos prekės. Prekių, esančių sandėlyje, pristatymo laikas yra 7–14 darbo dienų, atsižvelgiant į produkto ypatybes ir pristatymo vietą. Pirkėjas bus informuotas apie numatomą pristatymo laiką. Prekėms, kurių nėra sandėlyje ir kurias reikia gaminti, pristatymo terminas gali siekti 30–40 darbo dienų.
1.6. Priimdamas prekes, Pirkėjas privalo patikrinti siuntos būklę, prekių kiekį, kokybę ir komplektaciją.
1.7. Jei siunta yra pažeista, bet prekių kiekis ir kokybė atitinka, Pirkėjas privalo pažymėti apie siuntos pakuotės pažeidimą pristatymo patvirtinime ar siuntą pristačiusio asmens dokumentuose.
1.8. Jei pastebimas prekių kiekio, kokybės ar komplektacijos neatitikimas, Pirkėjas turi atsisakyti priimti siuntą ir apie tai pažymėti pristatymo patvirtinime.
1.9. Pirkėjui priėmus siuntą be pastabų, laikoma, kad prekės pristatytos tinkamai.
1.10. Pirkėjas įsipareigoja pats priimti prekes. Jei prekes atsiims kitas asmuo, Pirkėjas apie tai privalo iš anksto informuoti Pardavėją.
1.11. Pristačius prekes nurodytu adresu, laikoma, kad prekės Pirkėjui perduotos, net jei jas priima kitas asmuo.
1.12. Pardavėjas nėra atsakingas už pristatymo vėlavimus, jei jie atsiranda dėl Pirkėjo kaltės arba aplinkybių, nepriklausančių nuo Pardavėjo.